Regulamin usług serwisowych
Serwis MacLab lub Serwis - JJBK Jacek Jabłoński z siedzibą i adresem w Gdyni ul. Świętojańska 97/u1, 81-381 Gdynia, NIP 9581394168.
Zleceniodawca - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która korzysta z odpłatnej pozagwarancyjnej usługi serwisowej świadczonej przez Serwis.
Oddając lub zgłaszając urządzenie do serwisu MacLab Zleceniodawca potwierdza, że zapoznał się i zgadza z niniejszą treścią:
- Serwis MacLab nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci urządzenia. Jeśli to możliwe zleceniodawca zobowiązany jest do wykonania kopii zapasowej przed oddaniem urządzenia do serwisu.
- Serwis MacLab jest serwisem pogwarancyjnym. Naprawy mogą spowodować utratę gwarancji producenta lub sprzedawcy urządzenia.
- Serwis MacLab nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione akcesoria, pudełka, karty pamięci oraz karty SIM z wyłączeniem przypadków, gdy pozostawione są w celu ich diagnozy.
- Po przyjęciu urządzenia Serwis MacLab przystępuje do diagnozy i wyceny kosztów naprawy. W przypadku, gdy Zleceniodawca zleca naprawę lub wymianę konkretnego elementu, Serwis MacLab pomija procedurę diagnozy całego urządzenia.
- Do wykonania diagnozy niezbędne jest usunięcie wszelkiego typu zabezpieczeń blokujących dostęp do funkcji urządzenia. W przeciwnym wypadku wykrycie źródeł problemów może być utrudnione lub niemożliwe.
- Diagnoza wraz z wyceną kosztów naprawy przedstawiona zostanie Zleceniodawcy drogą telefoniczną lub mailową.
- Do naprawy Serwis MacLab przystępuje po akceptacji kosztów przez Zleceniodawcę. W przypadku rezygnacji urządzenie zostanie złożone w miarę możliwości do stanu, w który zostało dostarczone.
- Podczas wykonywania naprawy możliwe jest wykrycie innych uszkodzeń, które nie ujawniły się podczas wykonywania diagnozy. W takim przypadku Serwis MacLab poinformuje Zleceniodawcę o zmianie kosztów naprawy. Naprawa nie będzie kontynuowana bez akceptacji nowych kosztów przez Zleceniodawcę.
- W wyjątkowych sytuacjach naprawa może wydłużyć się o czas niezbędny do sprowadzenia części wymaganych do naprawy. O takich sytuacjach Zleceniodawca zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.
- Zleceniodawca nie może domagać się zwrotu utraty wartości urządzenia za okres przebywania urządzenia w serwisie.
- Serwis MacLab nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia podczas naprawy w przypadku, gdy Zleceniodawca został poinformowany o możliwości ich wystąpienia.
- Serwis MacLab oferuje bezpłatną wysyłkę do serwisu. Koszt przesyłki zwrotnej to 20 złotych, które zostaną doliczone do kosztów naprawy urządzenia. W przypadku, gdy Zleceniodawca zdecyduje się na wysyłkę we własnym zakresie, koszt przesyłki zwrotnej poniesie Serwis MacLab.
- Aby skorzystać z oferty bezpłatnej wysyłki do Serwisu MacLab konieczne jest wypełnienie formularza na stronie https://www.maclab-serwis.pl/naprawa-wysylkowa. Po tym na wskazany w formularzu adres email wysłanie zostanie list przewozowy firmy kurierskiej. Ten musi zostać wydrukowany i umieszczony na paczce, w której znajduje się zgłaszane urządzenie. Kurier podejmie próbę odbioru paczki najwcześniej kolejnego dnia roboczego od wypełnienia formularza.
- Przed przekazaniem urządzenia kurierowi Zleceniodawca zobowiązany jest do jego prawidłowego zabezpieczenia w celu wyeliminowania ryzyka uszkodzenia w trakcie transportu.
- Domyślnie adresem zwrotnym urządzenia uznany będzie adres nadania przesyłki. Jeśli adres zwrotny jest inny konieczne będzie poinformowanie o tym Serwisu MacLab najpóźniej do zakończenia procesu naprawy.
- W przypadku naprawy wysyłkowej płatność za usługę możliwa jest w u kuriera w momencie odbioru paczki lub przez przelew przed odesłaniem urządzenia przez Serwis MacLab (wysyłka zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu pieniędzy przez bank Serwisu MacLab).
- Wszystkie przesyłki wysyłane przez MacLab Serwis są ubezpieczone do 5000 złotych.
- W trakcie odbioru przesyłki przez Zleceniodawcę, ten zobowiązany jest do jej sprawdzenia przy kurierze. W przypadku, gdy paczka będzie posiadać ślady po zalaniu, zawilgoceniu, wgniecenia, rozdarcia, ślady po otwarciu po zapakowaniu Zleceniodawca jest zobowiązany sprawdzić stan urządzenia w obecności kuriera. Jeśli stwierdzone zostaną uszkodzenia mechaniczne, niezbędne jest spisanie protokołu szkody.
Warunki gwarancji
- Serwis MacLab udziela 6 miesięcy gwarancji od daty zakończenia naprawy.
- Gwarancji podlegają wyłącznie elementy wymienione przez Serwis MacLab.
- Naprawy gwarancyjne mogą być wykonywane jedynie przez Serwis MacLab.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Serwisem MacLab osobiście, telefonicznie lub mailowo. Zgłaszając reklamację należy podać numer IMEI lub numer seryjny urządzenia oraz opis problemu.
- Urządzenie powinno zostać dostarczone do Serwisu MacLab niezwłocznie po zaobserwowaniu problemu. Dalsze korzystanie z urządzenia może spowodować jego uszkodzenie za co serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Gwarancja nie zostanie uznana, gdy:
- Uszkodzenia powstaną na skutek samowolnych napraw i przeróbek dokonanych przez Zleceniodawcę lub osoby nieupoważnione
- Problem wynika z normalnego zużycia materiałów i elementów eksploatacyjnych (np. naturalny spadek żywotności baterii, zarysowania, otarcia, zabrudzenia)
- Urządzenie dozna uszkodzeń mechanicznych np: przez zalanie cieczą, zawilgocenie, czynniki atmosferyczne (np. zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura), zbicie, urządzenia trzecie (np. wadliwa ładowarka)
Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych jest serwis D.K.- TEL S.C. z siedzibą na ul. Świętojańskiej 97/u1 81-381 Gdynia, NIP: 9581394168.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. W sprawa związanych z przetwarzaniem danych prosimy o kontakt na adres email: jacekjbk2@me.com.
- Przekazane dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług, obsługi zgłoszeń i udzielania odpowiedzi na zgłoszenia.
- Kategorie danych osobowych obejmują m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres, dane dedykowane do usługi.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcy usług IT.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że Pani/Pan wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania danych.
- Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) lub przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
- Dane pochodzą jedynie od osób, których dane dotyczą.