Znajdź odpowiedni karton dla swojego urządzenia. Wypełnij go folią bąbelkową lub innym materiałem, który ochroni Twoje urządzenie przed ewentualnymi wstrząsami w trakcie transportu.
Nie musisz nic drukować. List przewozowy przyniesie kurier, który kolejnego dnia roboczego odbierze od Ciebie przesyłkę.
Kurier odbierze przesyłkę kolejnego dnia roboczego od wypełnienia formularza. Jeśli zależy Ci na wysyłce w innym terminie poinformuj nas o tym w ,,Opis problemu".
Oferujemy bezpłatną wysyłkę urządzenia do serwisu za pośrednictwem kuriera DHL. Wystarczy, że wypełnisz powyższy formularz. Za przesyłkę zwrotną do sumy kosztów każdej naprawy doliczane jest 20 złotych.
Jeśli zdecydujesz się wysłać paczkę na własny koszt, przesyłka zwrotna będzie bezpłatna.
Poinformujemy Cię, gdy Twoje urządzenie będzie gotowe do odesłania. W mailu otrzymasz wiadomość od firmy kurierskiej z numerem przewozowym. Po wpisaniu go na stronie sprawdz.dhl.com.pl możesz śledzić aktualny status przesyłki.
Większość napraw wykonywanych jest jeszcze tego samego dnia po dostarczeniu urządzenia. W przypadku poważniejszych usterek czas może być dłuższy. Stale będziemy informować Cię o przebiegu naprawy i przewidywanym czasie naprawy.
Jeśli chcesz znać dokładniejszy czas naprawy, skontaktuj się z nami!
Za naprawę zapłacisz przy odbiorze przesyłki u kuriera. Masz również możliwość wcześniejszej zapłaty, np. przelewem, jednak urządzenie zostanie odesłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Przesyłka powinna zawierać wyłącznie zgłaszane urządzenie. Prosimy o nie dołączanie akcesoriów, etui, pudełek lub kart SIM.
Na każdy wymieniony przez nas element udzielamy 6 miesięcy gwarancji, która uznawana jest na podstawie numeru seryjnego urządzenia.