Naprawa wysyłkowa

Wypełnij formularz, by skorzystać z naprawy wysyłkowej
Dane do klienta do wysyłki
Urządzenie do wysyłki
Naprawa wysyłkowa MacLab
Dziękujemy!
Twój formularz został wysłany. Co teraz?
Po zamówieniu kuriera DHL
Znajdź odpowiedni karton dla swojego urządzenia. Wypełnij go folią bąbelkową lub innym materiałem, który ochroni Twoje urządzenie przed ewentualnymi wstrząsami w trakcie transportu.

Nie musisz nic drukować. List przewozowy przyniesie kurier, który kolejnego dnia roboczego odbierze od Ciebie przesyłkę.
Wysyłka samodzielna
Przesyłkę możesz nadać za pomocą dowolnej firmy przewozowej. Poinformujemy Cię w wiadomości email, gdy ta zostanie do nas dostarczona.

Adres do nadania przesyłki:
MacLab
ul. Świętojańska 97
81-381 Gdynia
tel: 796 400 402
mail: MacLabSerwis@icloud.com
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z nami.
Administratorem danych osobowych jest MacLab, ul. Świętojańska 97, 81-381 Gdynia. Dane przesłane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zgłoszenia naprawy wysyłkowej.
Najczęściej zadawane pytania:
Jak nadać przesyłkę?

Znajdź odpowiedni karton dla swojego urządzenia. Wypełnij go folią bąbelkową lub innym materiałem, który ochroni Twoje urządzenie przed ewentualnymi wstrząsami w trakcie transportu.
Nie musisz nic drukować. List przewozowy przyniesie kurier, który kolejnego dnia roboczego odbierze od Ciebie przesyłkę.

Kiedy kurier odbierze przesyłkę?

Kurier odbierze przesyłkę kolejnego dnia roboczego od wypełnienia formularza. Jeśli zależy Ci na wysyłce w innym terminie poinformuj nas o tym w ,,Opis problemu".

Ile kosztuje wysyłka?

Oferujemy bezpłatną wysyłkę urządzenia do serwisu za pośrednictwem kuriera DHL. Wystarczy, że wypełnisz powyższy formularz. Za przesyłkę zwrotną do sumy kosztów każdej naprawy doliczane jest 20 złotych.

Jeśli zdecydujesz się wysłać paczkę na własny koszt, przesyłka zwrotna będzie bezpłatna.

Czy mogę śledzić przesyłkę?

Poinformujemy Cię, gdy Twoje urządzenie będzie gotowe do odesłania. W mailu otrzymasz wiadomość od firmy kurierskiej z numerem przewozowym. Po wpisaniu go na stronie sprawdz.dhl.com.pl możesz śledzić aktualny status przesyłki.

Jak długo trwa naprawa?

Większość napraw wykonywanych jest jeszcze tego samego dnia po dostarczeniu urządzenia. W przypadku poważniejszych usterek czas może być dłuższy. Stale będziemy informować Cię o przebiegu naprawy i przewidywanym czasie naprawy.

Jeśli chcesz znać dokładniejszy czas naprawy, skontaktuj się z nami!

Jak zapłacę za naprawę?

Za naprawę zapłacisz przy odbiorze przesyłki u kuriera. Masz również możliwość wcześniejszej zapłaty, np. przelewem, jednak urządzenie zostanie odesłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czy dołączyć ładowarkę lub inne akcesoria?

Przesyłka powinna zawierać wyłącznie zgłaszane urządzenie. Prosimy o nie dołączanie akcesoriów, etui, pudełek lub kart SIM.

Czy mam gwarancję na naprawę?

Na każdy wymieniony przez nas element udzielamy 6 miesięcy gwarancji, która uznawana jest na podstawie numeru seryjnego urządzenia.